30 jan. 2009

Lotterivinst

Se vad jag har vunnit av Tuula i Torneå som har bloggen Tuttuja Pistoja , paketet kom i ett läckert Marimekko kuvert...... ........och inuti hittade jag denna bedårande väggtavla. Botten är av trä och fästat på den är en "dyna" med mitt monogram broderat i min favoritfärg ljusrött....
.....Tuula skriver i brevet som hon satt med i paketet att mallen är från en fransk korsstygnsbok av Veronique Maillard, Alphabets Anciens som Tuula har beställt från Frankrike. Garnet är Atalie´s färg Fraise . Hon har dessutom tvinnat en snodd av garnet som ramar in hela härligheten och bildar en rosett nertill

Tack kära Tuula för denna underbara gåva och jag hoppas att du har en finfin semester på Kanarieöarna.
Tack ni alla som varit in och lämnat en kommentar på mitt förra inlägg, min resa till Helsingfors var mycket givande och gav inspiration.
Ni skall ha en trevlig fredagskväll!!!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Men så mycke fint du har gjort!!!
    Det är första gången jag besöker din blogg, men återkommer gärna

    SvaraRadera
  2. Jättesöt! Väska du gjort innan var oxå fin!!
    Kram Malin

    SvaraRadera