13 jan. 2009

Något för bordet.....

.........ska det ju också finnas. I Quiltemagasinet nr. 5/2008 fanns mönstret till denna löpare. Tyckte att den såg så underbar ut att jag bara måste testa den själv och trots att den sys av trianglar och rutor så ser den ändå mjuk ut i formernaJag gjorde om den litegrann genom att inte använda lika många olikfärgade tyger som i tidningen..........
........plus att jag fällde in en passpoal och satte en bredare avslutningskant på den

Är det någon annan där ute som blivit besviken på "Free countern" som slutade samarbeta för några dagar sedan. Håhhåjjajaa, är nog dags att byta till en annan.

Tusen tack för alla trevliga kommentarer ni lämnat på min blogg, de värmer!!!!!!
Önskar alla en fin fortsättning på veckan

4 kommentarer:

  1. Härlig duk! Har tänkt på att Free counter inte funkat på min sida men har inte tänkt så mycket på det. Har en dold som visar individuella besök, synd bara att jag inte skaffade det från början. KRAM L

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Din duk ser vacker ut. Det stör inte alls att du har använ mindre olika stoffer än i tidningen. Slutresultatet är mycket lyckad!

    SvaraRadera
  3. Ja, jeg har også sett at Free counter er borte. Hadde nesten nådd 2000 besøkende før den ble borte, så det er irriterende. Har tenkt å "starte på nytt" med en ny teller. Jeg tror jeg vil prøve hos Susnet.se De har en teller som kan vise antall besøkende pr dag, uke, måned og totalt.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin duk! Jag har mönstret liggande och blev verkligen sugen på nytt att sy den.

    SvaraRadera