9 jan. 2009

Nu har denhär.......

...........väskan blivit klar. Tänk så annorlunda den kan se ut bara för att man använder andra färger.............jag har broderat en bild med hjärtan till "baksidan" med samma färgs moulinégarn som på framsidan.......
..........jag hade liggandes hemma korta kedjestumpar, som egentligen skall vara fastsydda i nacken på ytterplagg, de blev extra detaljer vid fastsättningen av axelremmen.......

.........och botten upp har vi här. En liten och snabbgjord axelväska är min utvärdering av detta projekt.......


........ett trevligt veckoslut åt allesamman!!!!!!!!!!!



10 kommentarer:

  1. Så söt den blev! Väcker nästan sommarkänslorna trots minusgrader och snö ute.
    Trevligt veckoslut till dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej. En ättgullig väska. Så fint du lyckats med färgerna och detaljerna. Ha en bra helg.
    Anne-Marlen

    SvaraRadera
  3. ...hihi..jättegullig ska det va förstås

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin väska!! Otroligt söt!!
    /June på www.junebacken.se

    SvaraRadera
  5. Den blev ju så fin!! Så fina färger!!

    SvaraRadera
  6. Hei!
    Det ligger en Award til deg på bloggen min!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Underbar! Jag får vårkänslor när jag ser den här väskan. Längtar...

    SvaraRadera
  8. Heipsan

    Onko masu vielä täynnä ;-) Olet jo kuitenkin jotain nypläämässä..
    On sulla tuotantoa :-) Voi hyvänen aika mitä kaikkea oletkaan saanut aikaiseksi, ei voi kuin ihastella ja ihmetellä.

    SvaraRadera
  9. Hei!
    Så flotte ting du lager, likte veldig godt veskene dine, og bruken av stitchery.
    Legger deg til i bloggen min, så kan jeg følge med ;-)
    Hilsen Solfrid ¤

    SvaraRadera
  10. Your little bag is just adorable. I love the colors and the embroidery is beautiful;)

    SvaraRadera