16 jan. 2009

Se vad jag........

......har vunnit på lotteriet som Pumlans flitiga fingrar ordnade för en tid sen, en provdocka i miniatyr, tänkt som nåldyna. Gissa om jag tänker sticka några nålar i den, nixens!!! Den kommer att pryda mitt syrum och påminna om vilken tur jag hade denna gångHennes man är duktig på att göra saker i metall så han fixat staget och den runda plattan som dockan står på

Se så vacker kringelikrok han har grejat till av den grova metalltråden, på bröstet har provdockan ett alldeles bedårande litet broderi med monogram på, jag är såååå imponerad


Ett vackert märke har hon också sytt fast i sidan, på det står det "Handgjort av Anna-G"
Tuuuusen, tuuusen tack kära du för den underbara lotterivinsten!!!!!!!!
Önskar alla trevlig helg!



1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad kul att se den i sitt nya hem! Maken är också glad!
    Jag har två egna här hemma så jag är inte lottlös själv.
    Hoppas den kommer till god användning!
    Anna-G

    SvaraRadera