21 apr. 2010

Onsdagkväll

Har inte hunnit med något skojsigt på ett tag då jag febrilt sytt på dräkten jag bloggade om tidigare, nu är den i allafall klar och levererad, kommer inte att visa några bilder på den eftersom beställaren är en offentlig person här och knappast vill hänga ut sina kläder i cyberrymden Eftersom jag inte har något "sytt-nytt" att visa så blir det det här i stället. Jag var och shoppade lite och ramlade in i denhär butiken i vilken jag hittade denna vackra kanna, som har nästan samma rosor som Laura Ashley tyget i bakgrunden, finfina lök-servetter (ledsen för blänket i plasten) och två söta metallhjärtan i gammalrosa.


Men nu ska här planeras för nya roliga syprojekt, jippiiiii!!!!!
Ha en fin fortsättning på veckan!
Kramelikram

5 kommentarer:

  1. I can't uderstand anything but I really love the photo ;) The fabric with roses is so sweeeeeeet!
    What about the garlic? I read aglio, I'm italian ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du har jättemycket att visa så visst måste vi klara en paus ibland.

    SvaraRadera
  3. skjønner godt du kjøpte disse!! Det mønsteret var jo bare helskjønt!

    SvaraRadera
  4. Vacker kanna och jättefint tyg!!

    SvaraRadera
  5. Det gjør ingenting om du skriver om noe annet enn sydde saker. Alt på bildet er vakkert, men jeg liker best den vakre kanna (mugge som vi sier på norsk). Ønsker deg en fin uke.

    SvaraRadera