5 apr. 2010

Tänka sej....detta är mitt 200:ade inägg....

.....och då måste jag ju bara ordna med en liten Give away

This is my two hundred post and of course time for Give away Jag lottar ut två hjärt-set, ett i blått och ett i grön/rött. De är bara 8,50 cm höga, inga storvinster alltså.

You can win two blue harts or two red/green harts. They are only 8,50 cm high, not a "grand slam" lottery, but if you want them just leave a comment and you have the chance to win
Lämna en kommentar så har du chansen att vinna ett hjärt-set. Jag drar en vinnare onsdag kväll. Sköt om er och så ses vi på onsdag!
I will pick two winners on Wednesday evening, until then, take care!

29 kommentarer:

  1. Gratulerer med 200 innlegg!
    Takk for mulighet til å vinne så flotte hjerter :o)

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt 200e inlägg! Fantastiskt tycker jag!
    Vilka läckra hjärtan du gjort, det mesta som du gör är fint!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Fina hjärtan, jag gillar de röd-gröna
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. Grattis till 200! Det är jättekul att följa din blogg och jag ser fram emot minst 200 till!
    Hjärtana är jättesöta, jag blev lite kär i det äppelgröna paret.

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till nr 200! Hjärtan är aldrig fel...

    SvaraRadera
  6. Gratulerer med 200 innlegg. De hjertene dine er kjempesøte, skulle ønske jeg vant et par:)
    Jeg følger stadig med på siden din, veldig mye fint å se.
    Er glad jeg bestilte veskemønsteret Dora fra deg, gleder meg til å sy den.
    He ne fin uke.

    SvaraRadera
  7. Grattis med de 200! Hoppas du fortsätter blogga. Du har så trevlig blogg!

    SvaraRadera
  8. Hei!
    Jeg sier som Anne sa i sin kommentar: Gleder meg til de neste 200 innlegg! Du lager veldig mye fint! Har lagt meg til som følger og kommer nok til å se innom bloggen din både titt og ofte :) Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  9. Gratulerer med 200 innlegg! Hjerter er en favoritt, uansett form, størrelse eller farge:-)

    SvaraRadera
  10. Jag vill förstås vara med och prova lyckan!

    SvaraRadera
  11. Alltid skoj att läsa dina inlägg och inspireras av dina bilder! Kram Lizzan

    SvaraRadera
  12. Gratulerer så mye med dine 200 innlegg. Koselige hjerter :-) Lager en link i bloggen min.

    SvaraRadera
  13. Vilka underbara små hjärtan =)
    Skulle passa fint i mitt fönster ut mot trädgården....;) / Malin

    SvaraRadera
  14. Grattis till 200 blogginlägg. Har länk till dig på min bloggsida och tittar in här varje dag. Skulle gärna vilja vinna de röd/gröna.

    SvaraRadera
  15. Kjempesøte hjerter. Ting må ikke alltid være så stort, tanken som teller. Du lager så mye flott. Digger en del av veskene dine. Påskeklem fra Marit

    SvaraRadera
  16. Grattis till de 200 inläggen :) Självklart vill jag vinna hjärtan utav dig / Elisabeth

    SvaraRadera
  17. Alltid spännande att vara med på en chans att vinna.
    annika

    SvaraRadera
  18. Congratulations!
    I hope there will be lot of interesting and inspirational posts!
    Greetings from Estonia

    SvaraRadera
  19. Hej! Grattis till dina 200 inlägg. Jag vill också vara med och hoppas vinna något av de fina hjärtana.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  20. Hjerter kan en aldri få nok av, så jeg blir gjerne med på giveawayen din.

    nattahilsen
    HegeT

    SvaraRadera
  21. Congratulations on your 200th post!!! ...and many more inspirations to come! :D Hugs and hugs..Penny

    SvaraRadera
  22. Grattis till 200 inlägg. Kul att följa dig på bloggen och ser fram emot nästa 200.

    SvaraRadera
  23. Onnittelut, olet ahkera likka.

    SvaraRadera
  24. Gratulerer! Du lager utrolig mye fint.

    SvaraRadera
  25. Grattis! Jag är med i utlottningen, jag också!!!

    SvaraRadera
  26. Gratulerer med så mange innlegg! Spennende å følge bloggen din med alt det spennende du lager :) Jeg elsker blått! Fin fine hjerter.

    SvaraRadera
  27. Grattis till 200 inlägg! Jag hoppas på många fler!
    Hjärtan kan man heller aldrig få för många av!

    SvaraRadera
  28. Grattis!Jag vill vara med!
    De är så gulliga.

    SvaraRadera
  29. Grattis!
    Jag vill vara med i utlottningen
    Assi

    SvaraRadera