9 feb. 2013

Nytt på gång

Väskan i mitt förra inlägg var så mörk och murrig så nu tycker jag att det är dags för något betydligt ljusare
Valde och vrakade i mitt tygförråd (vilket vuxit sej rätt stort) och det är ju alltid så svårt att bestämma sej av alla fina tyger vilka man skall sätta saxen i, denna gång blev det beige och ljusgrått och jag har sytt ihop lite dittan och dattan att laborera med för att få till något kul. Har så många idér i skallen, får se vad det blir.
Ha en skön helg!!!!!

3 kommentarer:

  1. Oi, jotain kaunista tulossa! Keväistä?

    SvaraRadera
  2. Vrifrån kommer alla dina fina idéer det undrar jag?! Det blir alldeles säkert nåt jättefint... som vanligt!
    Ha en skön söndag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh, jeg er sikker på at den blir kjempefin. Jeg vant en veske hos deg for et år tilbake og har brukt den kjempemye :-))))) Den er jeg stolt av gitt. Den er brun med brodert sommerfugl på :-)
    Ha en finfin uke.

    SvaraRadera