27 nov. 2014

Vinter-feeling

Halåj på er, 
Ingen riktig vinter har infunnit sej här ännu, är bara höstmörkt och regnslask, men jag känner nog av lite vinterkänsla iallafall. Första advent närmar sej och innan vi vet ordet av är julen här
Jag har faktiskt en riktig "vinter-väska" på gång nu. Har suttit och broderat vita snökristaller på svart botten
Det är locket till väskan som får broderierna. Hoppas hinna sy den klar under veckoslutet.

Önskar er en riktigt skön helg, tänd några ljus och ha det mysigt!

6 kommentarer:

  1. Så flotte snøkrystaller. Gleder meg til å se vesken ferdig! :)
    Ha en god helg!

    SvaraRadera
  2. Hyvä, että sinä teet edes lumihiutaleita, kun niitä ei nyt tunnu tulevan taivaaltakaan:)
    Odottelen taas jännityksellä, mitä hienoa tulee...

    SvaraRadera
  3. Ihana nähdä lumihiutaleita! Ne on kauniita ja just hauskaa, kun olet tehnyt hieman pitkäjalkaisempia noista alakulmien hiutaleista. Tikkaus on kauniin tasaista. Musta ei ole ihan kivaa ommeltavaa pimeänä aikana, ainakin omat silmäni vaativat niin paljon valoa. Hyvää viikonloppua.

    SvaraRadera
  4. Vinter kan man skapa på många olika sätt men ditt sätt är härligt tycker jag som inte orkar ens tänka på vinter och kyla!
    Ha en fin första advent!!

    SvaraRadera
  5. Återigen en fin väska som jag gärna vinner.
    Ha en fin adventsvecka.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Skyndar mig att genast skriva en kommentar för jag vill gärna vara med i utlottningen, av din fina väska. Hälsn. Margareta Edvardsson

    SvaraRadera