14 apr. 2016

På lördag......

..............är det våravslutning vid Vuxeninstitutet i grannkommunen där jag undervisat, det är program hela dagen och utställningar av kursarbeten som skapats under läsåret
Jag kommer att ha en demo där jag frihandsquiltar på en väska med vridet blockhus på locket. Jag skall också visa upp ett urval av de väskor som vi kommer att sy i höst

Tänkte också göra tygblommor med Yo-Yo Makern och så halsband av dem ifall någon är intresserad av att se hur det går till. Valde glada tyger som piggar upp :o)

3 kommentarer:

  1. Tänk vilken inspirationsdag det blir... jag ville gärna var med där och få mig lite av din syglädje till livs! Men jag får nöja mig med att titta in på nätet!
    Ha det gott och hoppas ni får en fin sydag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å det kommer til å bli så fint, der skulle jeg ha vært :-)
    God sylørdag.

    SvaraRadera
  3. Hieno laukku tulossa, ihana väri! Käyn siellä lauantaina jos kerkiän:)

    SvaraRadera